Prigat da cu like-ul in Israel

Mereu am fost atrasa de publicitatea outdoor si de executiile neconventionale asa ca nu puteam trece cu vederea noua campanie realizata de Publicis Israel in care iarasi mixeaza mediul online cu cel offline. Dupa succesul avut de “Recycling King” pentru Coca Cola, Publicis promoveaza brandul de sucuri si siropuri Prigat (apropo, stiati ca Prigat e o companie israeliana? Eu abia acum am aflat :) ).

Campania “Smile Stations” se bazeaza pe o aplicatie de FB prin intermediul careia utilizatorii trimit o serie de mesaje optimiste care apar apoi pe niste panouri special construite in statiilr de tren. Panourile sunt echipate cu butoane de “Like” pe care trecatorii le pot apasa cand vad un mesaj care le place si ii face sa zambeasca. Campania a plecat de la insight-ul izolarii oamenilor in societatea moderna. Bineinteles, mesaje care primesc cele mai multe zambete (sau Like-uri daca e sa vorbim in FB Currency :P ) castiga un premiu special.

Mai multe detalii aici si aici sau in filmuletul de mai jos:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s