Toamna e anotimpul meu

14th_Street_by_sharksinthesalsa

Intotdeauna am fost fana acestui anotimp dubios. Multe lucruri misto mi s-au intamplat toamna si mereu am asociat venirea ei cu un nou inceput. Probabil am ramas cu aceasta idee din timpul scolii, caci noul an scolar incepea la 1 septembrie. Pentru mine acest moment marca un nou an…era momentul promisiunilor de genul: voi fi mai nu stiu cum, voi face aia si aia si o sa schimb aia, etc. Nu traditionalul 31 decembrie. Momentul rezolutilor de schimbare si a ideilor noi si inovatoare pentru mine este inceputul toamnei…si toamna semne bune are.

Suntem in plin US Open (Marat a plecat de mult acasa, dar Soderling si Murray se descurca bine…macar ei😀 ), vine BCR Open-ul, avem mult de munca la InConcert.ro, am o idee de un proiect nou in colaborare cu un bun prieten, Muse, Arctic Monkeys si Robbie Williams au scos muzica noua si frumoasa si mi-am pus in cap sa ajung la un concert Depeche Mode. Nu se poate sa nu ma duc la un concert de’al lor acum cand se intorc in partea a doua a turneului in Europa. Si am de ales intre Barcelona, Paris si Viena. Care sa fie, care sa fie?

Leave a Reply

