Doar un sentiment

Heartcake__by_Camiloo

“Dar ceilalti nu sunt niciodata nici atat de indragostiti nici atat de indiferenti pe cat ii crezi”.

Pascal Bruckner

Ascultand noul album marca Parov Stelar, “Coco” (foarte misto!!!), am cazut pe ganduri. Aproape s-a mai dus un an din viata mea. Se apropie cu pasi repezi varsta de 21 de ani. Ce ciudat mi se pare. Atunci cand esti mic, pe la un 12-14 ani te uiti la cei ce au peste 20 cu o admiratie tampita. Ei sunt mari, sunt oameni in toata firea, sunt maturi, fac chestii importante, zic lucuri inteligente. Si cand ajungi de partea cealalta a baricadei, alaturi de cei ce au 20 plus ceva…realizezi ca te-ai inselat. Iar. Si ca de fapt totul este doar mai complicat. Ce era inainte atat de simplu se complica extraordinar de inutil de cele mai multe ori. Si de departe, cel mai complicate devin relatiile dintre oameni si interactiunea dintre ei. Ce aiurea suntem.

4 thoughts on “Doar un sentiment

  1. Si eu care credeam ca sunt aiurea pentru ca uneori oamenii mi se par inadaptati pt viata intr-o societate, sau alaturi de alti “indivizi” :))

Leave a Reply

