Melodie cu iz de toamna

I-am descoperit pe cei de la Kings of Leon destul de tarziu, trebuie sa recunosc. Descoperirea oricum s-a datorat celei mai celebre melodii a lor, deja clasica “Sex on fire” care a intrat in topul melodiilor mele favorite pe una dintre pozitiile fruntase…zilele acestea insa, la o ascultare mai atenta a ultimului lor album “Only by the night” am descoperit o noua favorita: “Closer“, melodie ce mi se pare ca se potriveste perfect cu anotimpul capricios de afara.

Ma gandesc sa imi fac un cadou cumparandu-mi albumul original. Am inceput sa imi dezvolt loialitatea fata de muzica trupelor si artistilor mei favoriti…e vorba de respect in fond. Daca tot imi place asa de mult, pot sa scot 10 euro sau cam pe acolo pentru a cumpara albumul original, renunatand la un suc sau o cafea de care oricum nu am mare nevoie. Multi zic ca muzica ar trebui sa fie gratuita, pentru ca toata lumea sa poata avea acces la ea. Dar muzicienii? Ei cum sa continue sa faca muzica pe care o indragesti daca nu au sustinere financiara? Bine, nu ma refer la fenomene precum Madonna, care oricum si-a facut grosul banilor din publicitate…eu zic ca trebuie incurajate trupele mici si mai ales trupele si artistii romani care chiar fac muzica. Prin mersul la concerte, prin platitul biletelor si cumparatul albumelor. Unde sunt fanii de altadata? Vorba lui Pinku, nu s-a schimbat muzica, s-au schimbat oamenii care o asculta. Diversitatea asta a daunat loialitatii fanilor…

Leave a Reply

