Turneul Campionilor – Londra 2009

Am ajuns si la sfarsitul sezonului si este desigur timpul marii confruntari: cei mai buni impotriva celor mai buni. Primii 8 jucatori din clasamentul ATP al acestui sezon isi disputa la Londra trofeul Mastersului Campionilor. Anul acesta acestia sunt: Roger Federer, Rafael Nadal, Novak Djokovic, Andy Murray, Juan Martin del Potro, Fernando Verdasco, Nikolay Davydenko si suedezul meu bataios Robin Soderling!! Robin a fost la un pas sa rateze turneul, fiind primul sub linia celor 8, dar “noroc” cu Andy Roddick care s-a retras din cursa din cauza unei accidentari. Imi pare sincer rau de Andy, as fi preferat sa fie el la Londra in locul lui Verdasco sau Davydenko, pe care nu-i prea am la inima.😛

Este prima editie a Turneului Campionilor ce se desfasoara la Londra, in ultimii 3 ani aceasta competitie avand loc in fabulosul stadion sub forma de lotus de la Shanghai. Si ce bataie se anunta!! Surpriza poate veni de la oricare, doar ei sunt cei mai buni jucatori ai sezonului. Imi pare rau de Nadal deoarece clar nu este in apele lui, a avut un sezon foarte dificil. Mi-ar fi placut sa il vad la maximum power. Dar…asa e in tenis. Win some, lose some. Mi-as dori sa ii vad pe Soderling sau Murray cu trofeul in brate la sfarsitul turneului dar pana atunci…sa vedem niste tenis de inalta calitate. :D

Leave a Reply

