Si mai batem un cui

Motto 2009:  “Spontaneitatea este mult mai satisfacatoare decat premeditarea” .

Ce a fost a fost.  Si ooh, a fost!!! Ametitor de mult simt ca am trait in aceste ultime 364 de zile. Au fost multe. Si bune, si rele, caci trebuie sa existe un anumit echilibru, o forta care sa ne dozeze cumva trairile. Cand ajungi prea high e cazul sa intervina ceva/cineva si sa te aduca cu picioarele daca nu chiar pe pamant, macar levitand la cativa centimetri deasupra. Dupa ce am citit postul acesta de pe fostul meu blog, un post in care aminteam cele mai fericite momente ale anului ce statea sa treaca, mintea mea a fost inundata de intamplari marca 2009. Toti cadem pe ganduri zilele astea, nu cred ca scapa cineva. E inevitabil sa nu incerci macar superficial sa faci o lista cu bune si rele. E in firea umana. Plus ca, suntem invatati cu conventia aceasta a timpului, impartit pe ani. Ne ajuta cu amintirile…in anul x am facut aia, in anul y mi s-a intamplat aia si in anul z am ajuns acolo. Suntem prizonierii sistemului. Dar este un sistem care pana acum a functionat perfect.

2009 a insemnat concerte multe, a insemnat B’estfest, Patrice, Franz Ferdinand (doamne ce il iubesc pe Alex Kapranos), ploaie torentiala, Madonna, praf, mult hip-hop romanesc dar si dubiosenii precum Dark Bombastic Evening. Si usor, usor, puisorul nostru inconcert.ro se face mare si frumos!😀

2009 a insemnat ultimul sezon in tenis al lui Marat Safin. A insemnat Cupa Davis la Sibiu si iarba verde de la Wimbledon.😦 O sa ii duc dorul grav lui Marat iar Australian Open-ul nu va mai fi niciodata la fel de emotionant. Si probabil ca asta inseamna ca nici nu voi mai plange in fata televizorului, uitandu-ma la un meci de tenis.

2009 a insemnat Londra. Care a fost asa cum ma asteptam si un pic mai mult, bloody hell! Crazy, fancy, stylish, green, industrial, classy, surprising, to say the least. Desigur 2009 a insemnat si  Wimbledon, care a fost o experienta ce trebuie incercata de orice fan hard-core al tenisului. Dar care sa nu aiba temeri legate de dormitul la cort. Si nici probleme cu statul la coada ore in sir. Ah, si sa fie genul de persoana care sa se poate trezi cu noaptea in cap cateva zile la rand. :))

2009 a insemnat Olimpiadele Comunicarii. O nebunie de concurs, ce sa mai zic. Am ajuns in marea finala la PR alaturi de echipa mea, Heels&Ties PR. De castigat, i-am lasat pe cei mai priceputi intr-ale PR-ului…dar pentru o echipa de ASE-isti (ratacita printre echipele alcatuite din oameni de la facultati de profil) as zice ca ne-am descurcat onorabil. Nu vom uita niciodata cum sta treaba cu reciclarea becurilor.

2009 a insemnat multiple intrari in “Club 21”. Au fost multe aniversari memorabile si totusi, premiul de originalitate merge catre Ada mea, care a facut 21 de ani pe plaja Vadu, printre scoici si valuri, sub clar de luna. Eu am petrecut ceva mai banal, dar intens. Prietenii stiu de ce :))

2009 a insemnat insa si multe “gossip girl-eli” aiurea. Momente urate, situatii in care nu am mai fost pusa vreodata si nici nu imi mai doresc sa ma aflu. Dar dupa cum spuneam, incredible highs, abysmal lows.

Da, am fost fericita si in 2009! 2010, tu ce ai de spus?😛

Leave a Reply

