Revelion 2009 – fun facts

Cu siguranta petrecerea de la finalul acestui an imi va ramane in minte drept unul dintre Revelioanele la care chiar m-am distrat. Si nu doar o ora, doua…ci toata noaptea. De la prajitul cartofilor (o punga de 2,5 kg, ca doar nu ne jucam) la caterincile acelea dubioase facute la 7 dimineata cand toata lumea era asa obosita ca abia isi mai tinea ochii deschisi…

Am avut la dispozitie un apartament de 2 camere in minunatul nostru cartier, Militari. S-a stat aproape numai in bucatarie. O bucatarie de dimensiuni modeste dar se pare ca foarte cozy😛

Am zis sa fie mancare. Si a fost mancare. Multa! S-a mancat cam 10% din cantitatea totala. (un exemplu edificator: s-au cumparat 4 paini feliate. S-au mancat 2 felii. Hai 3! )

In schimb am zis sa nu exageram cu bautura. Am luat cate putin din toate, sa fie ceva pe gustul tuturor. Si aveam noi printre altele, o sticla de tequila. Am baut 2 sticle. :)) Cea de-a doua si-a facut aparitia putin inainte de ora 12, asa ca special addition. Tocmai la fix.

Am facut experimente cocktailistice. O oala de White Russian. Din pacate, mai interesant a fost procesul de preparare. Vodka, lapte si lichior de cafea. O nebunie! Desigur, dupa ce potiunea magica a fost gata la ora 4 dimineata, nu s-a mai atins nimeni de ea.

Fiind an de criza, am zis sa sprijinim producatorii romani de vin. Prin urmare, am cumparat un vin spumant romanesc: Cricova, pe care am dat mai mult decat pe alte nume consacrate, gen Cinzano. Ne declaram satisfacuti. Cricova ruleaza fin!😀

La ora 6 dimineata obositi dupa atata dansat, jucam mima. A incerca sa exprimi eternitatea si casmirul fara a te folosi de cuvinte nu a fost nicicand mai amuzant. :))

Ah si nu s-au dat mesaje de la multi ani! Bine, nici nu s-au primit! Oare in sfarsit s-a saturat lumea de urarile acelea standard?

La multi ani 2010! Bine ai venit!


2 thoughts on “Revelion 2009 – fun facts

Leave a Reply

