Semne bune 4 ianuarie are

S-ar putea ca saptamana in care toata lumea revine la normal, la munci, la scoala, la facultate, la viata de dinainte de vacanta si sarbatori, sa nu fie totusi atat de neagra. Cel putin pentru mine…pentru ca:

– a inceput sezonul de tenis!!!! 2010-le incepe cu turneul de la Doha unde s-au adunat toti baietii buni sa isi incerce puterile: Nadal, Federer, Youzhny, Davydenko, etc. Si vestea si mai buna este ca Eurosport va transmite in direct mult tenis.😀 Daca tot suntem la tenis, am citit o stire conform careia Justine Henin s-a reintors in circuit dupa ce se retrasese anul trecut…s-o fi plictisit acasa sau o fi criza de vina?😛 Ah si daca este ianuarie, este Australian Open, turneul meu de Grand Slam favorit!

– teoretic, s-a oprit ninsoarea deci am scapat de datul zapezii. Teoretic, pentru mai sunt cativa fulgi razleti care se incapataneaza sa cada. Masina mea sta bine invelita acolo sub stratul de pufosenie alba.

– primavara mea va sta sub semnul Parisului. Mon Dieu, on va a Paris!😀

– am citit ca The Decemberists au scos un super album, “The Hazards of Love” si acum fac sapaturi in gradina Internetului poate poate il gasesc si eu.😀 Pana atunci sa ne aducem aminte de “The Engine Driver”…

“And if you don’t love me, let me go…”

Sursa poza aici

Leave a Reply

