Elementary, my dear Watson

“The little things are infinitely the most important.” – Sherlock Holmes

Ce Avatar? Sherlock Holmes este mult mai chic. A fost primul film pe care l-am vazut in 2010 si m-a incantat pana peste poate. Mi-a placut de 10 ori mai mult ca Avatar. Se poate sa fie si din cauza ca povestile SF nu m-au atras niciodata…sau se poate sa fi fost de vina combinatia Guy Ritchie – Robert Downey Jr si mustacioara lui Jude Law.😛 Replicile savuroase, imaginea unei Londre noroioase, gri si misterioasa si sentimentul ala de “oh, so british” m-au fermecat si m-au tinut cu zambetul pe buze aproape 2 ore. Am fost fana Robert Downey Jr inca din perioada Ally McBeal…omul a avut intotdeauna acel “ceva” care pe mine pune pe jar. Si abia astept sa apara Iron Man 2!😀 Pffff, am ajuns sa ma bucur la un film facut dupa benzi desenate. N-as fi crezut. Multumim Robert pentru originalitate!😛

Marturisesc cu regret ca inca nu am citit cartile lui Sir Arthur Conan Doyle cu aventurile traznitului detectiv…dar se rezolva dupa sesiune, promit!😀

4 thoughts on “Elementary, my dear Watson

  1. Imi pare rau, dar am sa’ti stric un pic entuziasmul. Cu siguranta nu e “oh, so british”. Ba chiar e atat de indepartat de Holmesul lui Doyle incat il simti pe Elvis mai britanic. Un SH facut exclusiv pentru americani si pentru iubitorii filmelor americane. Pentru numele lui Dumnezeu, RDJ e american. Ce mai lipseste? Un bond negru?

  2. @Adi Dupa cum am zis, nu am citit cartile lui Doyle, prin urmare nu ma pot pronunta asupra similaritatii dintre personajul jucat de RDJ si originalul Sherlock Holmes…cat despre atmosfera british, inca raman la parerea mea. Este british, este intunecat, este un film plin de umorul ala negru si plin de nuante…

    Cat despre un Bond negru…de ce nu?😛 Will Smith ar fi un Bond foarte convingator…parerea mea…ma rog, depinde ce asteptari ai de la filmele facute dupa carti. Pentru ca daca intri in sala de cinema crezand ca au cum sa faca totul “by the book”…ei bine, nu prea e ok.

  3. Eu inca nu am apucat sa vad niciunul dintre filme dar astept cu nerabdare sa am timp sa fug la cinema ( in caz ca o sa mai fie rulate pana ajung eu). Cat despre Sherlock Holmes, personajul asta este eroul meu din copilarie. Cartile cu el sunt ff tari si te vor incanta. (si poate mai ales din cauza asta vreau sa vad si filmul)😀 Asa ca, spor la citit pe dupa sesiune!😉

Leave a Reply

