Golden Globes 2010 – And the winner is…

Ca orice devorator de filme, am fost mereu interesata de rezultatele marilor premii ale industriei de film. Desi favoritii mei nu ies intotdeauna castigatori, evenimente precum Globurile de Aur sunt mereu interesante. Globurile de Aur sunt un fel de preview al marelui bal al Oscarurilor. Chiar daca multi carcotesc, zicand ca acestor premii li se ofera prea multa importanta, au devenit un obiectiv, o tinta pentru actori, acel ceva ce ii deosebeste de restul si le confirma valoarea. Se pun si nominalizarile, nu doar castigarea efectiva a statuetei aurii. Sa te afli printre cei mai buni actori ai anului inseamna totusi ceva.

Castigatorii editiei 2010 a Globurilor de Aur sunt:

Cel mai bun film – drama: Avatar

Cel mai bun film – musical sau comedie: The Hangover

Cel mai bun regizor: James Cameron pentru Avatar

Cel mai bun actor in rol principal intr-o drama: Jeff Bridges pentru Crazy Heart

Cel mai bun actor in rol principal intr-o comedie: Robert Downey Jr pentru Sherlock Holmes😀😀😀

Cea mai buna actrita in rol principal intr-o drama: Sandra Bullock pentru The Blind Side

Cea mai buna actrita in rol principal intr-o comedie: Meryl Streep pentru Julie & Julia

Cel mai bun actor intr-un rol secundar: Christoph Waltz pentru Inglorious Besterds

Cea mai buna actrita intr-un rol secundar: Mo’nique pentru Precious: Based on a Novel by Sapphire

Cel mai bun scenariu: Up in the air

Cel mai bun film de animatie: Up

Cel mai bun serial de televiziune – comedie sau musical: Glee

Cel mai bun serial de televiziune – drama: Mad Men

Acestea ar fi categoriile importante ale premiilor…cred ca toata lumea se astepta sa castige Avatar-ul lui Cameron premiul cel mare, desi deep down poate sperau sa se intample minunea si premiul sa mearga la un film mai real? (a avut competitori seriosi). Eu as propune sa se faca o categorie speciala pentru filmele SF. Serios. Ar trebui sa nu mai fie bagate in aceeasi oala cu restul filmelor care se multumesc cu realitatea umana…si ar exista destule productii ca sa umple o asemenea categorie (uite anul acesta, un bun competitor ar fi putut fi “District 9” ).

La categoria cea mai buna comedie, umorul din The Hangover avea tot dreptul sa iasa invingator, chiar daca “500 days of summer” a fost un film mai…charming?😛 Ma bucur foarte tare pentru Sherlock Holmes-ul lui Robert Downey Jr dar in acelasi timp imi pare rau ca Guy Ritchie nu a fost nici macar nominalizat la categoria cel mai bun regizor. Pe Meryl Streep am vazut-o in Julie & Julia unde a fost la inaltime, normal. Femeia aceasta poate juca orice. Orice!!!! Sunt foarte curioasa sa vad noul film al Sandrei Bullock, “The Blind Side” deoarece nu imi pot scoate din cap rolurile usurele si comice pe care aceasta le-a facut in mai toate filmele sale.

Am pus si discursul de acceptare al premiului al lui Robert Downey Jr. Charming and funny, as usual!😛

5 thoughts on “Golden Globes 2010 – And the winner is…

  1. la categoria serialelor cred ca puteau sa aleaga ceva mai bun :|…sunt ATATEA seriale bune si ei l-au ales fix pe asta…nu inteleg

  2. @Victor: si mie mi se pare cam aiurea…adica la comedii putea sa castige Entourage, a fost un sezon chiar funny. Tocmai m-am uitat la primul episod din Glee si nu mi s-a parut amuzant..e musical. In fine…ah si Modern Family am incercat si nu m-a convins.

    La categoria seriale drama nu ma pot pronunta, nu urmaresc nici unul dintre cele nominalizate.

  3. Da’ de ce sa fie Avatar in alta oala?:)) Uluitor film ! Pe mine m-au tarat si l-am vazaut de 3 ori . Da da, TREI ! Daca stau sa ma gandesc acum nu stiu cum am reusit sa fac fata situatiei :))

    • Nu zic ca nu mi-a placut doar ca pur si simplu nu mi s-a parut atat de bun incat sa genereze toata nebunia asta…si chiar sunt de parere ca ar trebui creata o categorie separata pt SF-uri :)) ar fi cel mai corect.😛

      P.S: Eu nu as fi avut rabdare sa il vad de 3 ori…de 2 ori hai treaca-mearga, da de 3…noooo waaaay :))

Leave a Reply

