Semifinale Australian Open 2010

Teoretic sunt in sesiune. Deci teoretic nu am timp de scris pe blog. Teoretic.

Practic sunt in sesiune. Deci e timp de toate. Inclusiv de blog. Si mai ales de tenis!😀

Am ajuns in stadiul semifinalelor. Au fost 2 saptamani frumoase, am vazut meciuri tari (in special sferturile dintre Murray si Nadal; Roddick si Cilic;  Djokovic cu Tsonga; la Roger cu Davydenko nici nu m-am obosit sa aprind televizorul :)). Mi-a parut rau sa il vad pe Roddick pierzand pentru ca m-a facut sa realizez ca “vechea garda” usor, usor dispare. Safin, Hewitt, Roddick, Nalbandian, Coria…unde s-au dus vremurile alea de aur? Nu ca as vrea sa spun ca jucatorii momentului nu sunt la fel de valorosi. Din contra, poate sunt mai valorosi. Dar pentru mine parca nu mai e la fel…

Deci, ultimii 4 muschetari ce au ramas in turneul de pe partea calda a globului, sunt:

Andy Murray vs Marin Cilic

Roger Feder vs Jo-Wilfred Tsonga

Semifinalele nu arata chiar asa cum imi doream insa sunt sanse ca bad ass-ul meu british sa ajunga in finala si sa castige si el in final un titlu de GS. Merita Andy, joaca mai bine decat l-am vazut vreodata. Si pare increzator. Bine, aroganta intotdeauna a fost pe meniu in ceea ce il priveste. Dar e ok, mie imi plac barbatii aroganti si care cred ca pot sa rastoarne lumea.😛 It’s sexy. Revenind la tenis, Murray e si mai odihnit decat Cilic, in ciuda meciului greu pe care l-a avut cu Nadal. Saracul Cilic a avut o multime de meciuri de 5 seturi pana sa ajunga in semifinale dar a fost o surpriza placuta. E bine sa mai apara fete noi in acest stadiu al turneului. Mi-e simpatic, dar sa nu exageram. :))

Cat despre cealalta semifinala, sincer, nu ma intereseaza prea tare. Tsonga e un jucator foarte bun, mai ales pe aceasta suprafata rapida, dar nu are nici o sansa in fata lui Roger. Desigur, never say never…si totusi…nu il vad in marea finala de duminica. Pana atunci insa, econometrieeeeeeeeeeeee! Ouch!

One thought on “Semifinale Australian Open 2010

Leave a Reply

