Beyonce rocked the house at Grammys 2010

Uitandu-ma pe youtube la secvente ale spectacolului de la premiile Grammy incepe sa imi para rau ca mi-a fost prea lene sa ma trezesc azi noapte. Marea castigatoare a fost Beyonce, care a stabilit un nou record: cele mai multe premii primite de aceeasi artista la o singura editie a premiilor: 6!!! Sincer, le merita din plin pe toate. Nu cred ca o alta artista se poate compara cu ea in acest moment. Femeia le are pe toate:  super voce, super look, super charisma. Mai este si o actrita ok (mi-a placut cum a jucat in “Dreamgirls” si tocmai mi-am downloadat “Caddilac Records”). Ah si mai are ceva. Pe Jay-Z!😛 Ce simpatic era el aseara cum o aplauda! Nici Jay-Z nu putea pleca acasa de la Grammyuri cu mana goala, avand in vedere ca sotia sa adunase 6 premii. A luat cate un gramofon pentru “best rap solo performance” cu Death of Auto Tune (D.O.A) si “best rap collaboration” cu Rihanna si Kanye West pentru Run this town. Ceea ce ma surprinde este ca in ciuda multitudinii de premii castigate, Taylor Swift i-a luat fata lui Beyonce la categoria “Album of the year”. Dar nu, de data aceasta Kanye West a fost cuminte si nu si-a mai expus parerile vizavi de acest premiu :)))) Kings of Leon au castigat si ei cate ceva cu minunatul  “Use Somebody” iar premiul pt cel mai bun album rock al anului le-a revenit celor de la Green Day pentru “21st Century Breakdown”.

Lista castigatorilor celor mai importante premii aici:

Album of the year: “Fearless” – Taylor Swift

Record of the year: “Use Somebody” – Kings of Leon

Song of the year: “Single ladies” – Beyonce

Best new artist: Zac Brown Band

Best Male pop vocal performance: “Make it mine” – Jason Mraz

Best Female pop vocal performance: “Halo” – Beyonce

Best pop performance by a duo or group: “I gotta feeling” – Black Eyed Peas

Best pop vocal album: “The E.N.D” – Black Eyed Peas

Best dance recording: “Poker Face” – Lady Gaga

Best electronic/dance album: “The Fame Monster” – Lady Gaga

Best rock performance by a duo or a group: “Use Somebody” – Kings of Leon

Best hard rock performance: “War Machine” – AC/DC

Best rock song: “Use Somebody” – Kings of Leon

Best rock album: “21st Century Breakdown” – Green Day

Best female R&B vocal performance: “Single Ladies” – Beyonce

Best male R&B vocal performance: “Pretty wings” – Maxwell

Best R&B performance by a duo or group: “Blame it” – Jamie Foxx & T-Pain

Best R&B song: “Single Ladies” – Beyonce

Lista completa a castigatorilor se gaseste pe site-ul oficial al premiilor Grammy, aici !!!😀

“Numarul” lui Beyonce cu “If I were a boy” de aseara a fost genial. Daca vreti sa vedeti coregrafie si spectacol de calitate, urmariti un concert marca Beyonce! E o perfectionista, se vede! Offff ce rau imi pare ca nu am fost la concertul de la Timisoara? parca…de acum 2 ani😦 Personal, mi-a placut mai mult “Sweet Dreams” de la  premiile…aaaam nu mai stiu exact care, parca MTV Music Awards de acum 2 luni, cand era imbracata in chestia aia mica si rosie :))

4 thoughts on “Beyonce rocked the house at Grammys 2010

  1. la Cluj a fost concertul😉 si it sucked, n-ai pierdut nimic😉 vreme naspa, sonorizare naspa, public naspa, beyonce confuza

    si premiile Grammy imi ridica un maaaaaaaaaaare semn de intrebare nominalizand piese precum “Boom Boom Pow” sau “I Gotta Feeling” care sunt, in cel mai bun caz, penibile si sub nicio forma demne de ‘cele mai importante premii din muzica’

    In rest, Beyonce e ok si merita premiile alea, ma doare sufletul (si urechile) sa vad cum KoL castiga cu albumu nou atatea => nicio sansa sa-si recapete awesomenessu’ de pe primele 3 albume,
    Best new artist Zac Brown Band….WTF???!!! MGMT all the way!!!
    Macar la Best Alternative Album au avut nominalizari ca lumea (Depeche Mode, Death Cab For Cutie, Yeah Yeah Yeah si David Byrne & Brian Eno si Phoenix) si o castigat Phoenix.

    Si acum sa ma reintorc la invatatul pentru examene, care nu prea merge cu statutul de student Erasmus, echivalent cu chefuri si distractie :)) dar profesorii din Portugalia nu pricep asta, din pacate.

    Te puuuuup :*

    • Ah da, la Cluj. Oooops! Tin minte ca a plouat cu galeata…not really the best weather for a concert…

      Si eu sunt curioasa cum e sistemul de nominalizari si pe ce criterii se bazeaza…dupa cum arata multe categorii, as zice ca pe popularitate si vanzari. Da pana mea, pt alea exista deja alte premii…

      Bai am ascultat si eu primele albume si desi mi-au placut cateva melodii mult de tot, nimic nu bate “Sex on fire” si “Use somebody” si “Closer”😀. Dar probabil e din cauza ca eu i-am descoperit abia cu albumul asta…Premiul pt Best new artist nici eu nu l-am inteles. Cina sunt astia??? :)) MGMT chiar meritau!!

      Spor la invatat Izuca, baga tare sa iei toate examenele! Tu stai 2 semestre sau doar unul acolo?

      Anyway, miss you! :*

      • Din pacate pentru aspectul social si de divertisment, stau doar semestrul asta, din fericire, insa pentru partea de scoala, plec peste 2 saptamani. Profesorii de aici nu au dat 2 bani pe faptul ca suntem studenti Erasmus, mai ales ca tre’ sa invatam in portugheza, o limba pe care o auzisem prima data in septembrie…anyways!

        Mah probabil ca la tine cu KoL e ca la mine cu albumul “The Bends” de la Radiohead pe care multi fani il idolatrizeaza….mie mi se pare fain, are vreo 3 piese exceptionale. dar….cam atat, nu mi se pare nush ce. Comparativ cu restul albumelor de la ei, I mean.

        Pe mine ma batea gandul sa merg la Sziget anul asta, dar cand am vazut preturile….nu mai is asa sigura, mai ales ca ei is anunta tarziu line-upul. Asa ca posibil sa ma multumesc cu Bestfest, mai ales ca vin Faithless😀
        Sper sa ne vedem in curand :*:*

  2. Macar te-ai distrat! Cat despre examene…pfff ce sa zic. Tu oricum faci niste chestii complicate si dubioase, dar daca zici ca sunt si in portugheza, situatia devine deja urata rau. Multa bafta in sesiune then!!!!

    Sper sa fie revolutionar B’estfestu de anu asta. Am un singur nume in cap: Muse :))) sper si eu ca orice fan chinuit, hehe😛

Leave a Reply

