Patience is a virtue


Acum ceva timp ma mandream cu faptul ca sunt o persoana rabdatoare. Ei bine, in ultima vreme nu mai pot spune asta. Chiar din contra. Parca aceasta “trasatura” (sa-i zicem trasatura) a disparut cu totul. A fost stersa cu totul din codul meu comportamental. Nu mai am rabdare deloc. Vreau totul sa se intample acum, repede, cand vreau eu, pe fast-forward. Ma grabesc mereu. Intotdeauna am sentimentul ca pierd ceva daca o iau mai usor…de unde senzatia asta acuta de lipsa de timp acum cand de fapt am tot timpul din lume? Ce s-a intamplat cu asteptarea aia linistita, calma, in urma careia nu simteai ca innebunesti? Stii ca ai de asteptat, obisnuieste-te cu ideea, ia-o usor, offfffffff…

N-am rabdare, dar incerc.🙂

6 thoughts on “Patience is a virtue

Leave a Reply

