In an Absolut World you rock

Nu, nu, nu, eu si advertising-ul chiar nu ne stim…daaaar cum sunt mare fana a suedezilor de la Absolut si imi plac campaniile lor atat de mult, m-am gandit ca niste vodka de calitate isi poate gasi locul pe blog-ul meu pestrit.😀

In iarna anului trecut s-a lansat campania “In an Absolut world you rock” si a aparut editia limitata in care sticla era imbracata ca un adevarat rocker in piele neagra si tinte. In afara de printuri s-a realizat si un filmulet al carui motto este: “In an Absolut world, you’re with the band” in care timp de 10 minute te simti alaturi de cei din trupa rock Wolfmother. Clipul a fost realizat de catre Danny Clinch.

O alta idee absolut geniala a celor de la Absolut😛 a fost colaborarea cu Jay-Z. Astfel a aparut mini-documentarul NY-Z, un filmulet de 15 minute in care rapper-ul american ne povesteste despre ce inseamna New York-ul pentru el si ce sursa de inspiratie a reprezentat pentru ultimul sau album (care imi place foarte tare, apropo), “The Blueprint III”.

2 thoughts on “In an Absolut World you rock

Leave a Reply

