You wanna know if we’re armed? We’re armed.

Cred ca in curand voi pune la punct ultimele detalii ale planului diabolic de jefuire a unei banci. Doar am si inside-info, stiu cum sta treaba, agentii de paza sunt o gluma, mai ales la agentiile astea mini de cartier. Ca nu imi trebuie chiar asa mult. Dar imi trebuie.

Tocmai am facut un mic calcul pentru a afla de cati bani am nevoie ca sa ma duc la concertele care mi-au facut cu ochiul vara asta (AC/DC, Aerosmith, Gotan Project, Massive Attack, Pink Martini si The Cranberries. Pentru moment :P). Si nu, nu vreau numai la Gold Bar si Gazon A si in primul sector. Nu, n-am pretentii sa vad totul chiar din fata scenei (in ciuda inaltimii mele care nu ma ajuta nici in fata scenei :)) ) si totusi totalul este destul de impresionant. Ah, si nu am pus la socoteala mica excursie la Sziget ca sa ii vad pe Muse pe 15 august. Si nici multitudinea de pantofi si sandale pe care i-am vazut ieri in urma pacatului de a fi calcat in Plaza.

Ce John Dillinger? Stati sa vedeti aici operatiune. Concertele si sandalele o cer. Este totusi, o cauza nobila. Ah, si promit sa fac si fapte bune cu banii obtiunuti in urma spargerii. 10% se vor duce la babuta care cerseste la colt.😀

Leave a Reply

