Master in afara? Uhm, nu.

Am petrecut ultimele cateva luni intr-un stres si o nehotarare crunta. Sa plec, sa nu plec? Sa aplic, sa nu aplic? Incotro sa o iau? Si am facut research, m-am documentat, am stat cu laptop-ul in brate multe ore incercand sa imi dau seama ce universitate din afara sa aleg, ce program de Master ar fi bun pentru mine, ce as avea de castigat si ce as avea de pierdut. M-am comportat ca o balanta veritabila, incercand sa gasesc Master-ul care sa imi ofere acel echilibru perfect intre dezavantaje si avantaje.

Si pana la urma am ajuns la concluzia ca nu pot sa plec. Nu stiu, pur si simplu ma simt prea legata de locul asta si mai ales de oamenii mei ca sa le zic asa…desi ar fi vorba in fond doar de un an de zile. Cateva luni. Piece of cake? Si sunt perfect constienta ce plus la CV mi-ar aduce o diploma la o universitate din afara. Dar oricate avantaje am gasit (si oh, sunt multe de tot) nu au fost de ajuns. Sunt unul dintre ciudatii aia care sunt convinsi ca se poate si in Romania. Daca e de invatat, se invata si aici fara probleme. Doar ca sistemul de invatamant romanesc se bazeaza pe vointa. Si asta e cam greu de trezit de cele mai multe ori. Dar per total e ok. Suntem ok. Chiar si in Romania.🙂

Leave a Reply

