Easy entertainment

De ce sa scriu la licenta cand pot sa imi ocup timpul cu un post despre seriale? :)) Daca Hoinaru mi-a dat leapsa acum ce sa fac, ma conformez…doar serialele au devenit o chestie serioasa. Toata lumea se uita la seriale. Cred ca sunt foarte putini cei ce nu au fost atinsi de febra macar unuia. Stiti sentimentul ala de nerabdare pana la urmatorul episod, nu? Foarte neplacut. Iar sentimentul asta creste exponential cu cat esti mai prins de actiunea serialului. Si ce obsesii se creaza, cata controversa, ce discutii pe forumuri, spoilere, sneak-peak-uri, nebunie. Marketing-ul asta!

Deci serialele pe care le-am urmarit in trecut:

Dosarele X – vaaaai ce imi placeau aventurile lui Mulder si Scully. Bine ca eram cam mica atunci cand era serialul pe ProTv si se mai intampla sa ma ascund sub patura cand apareau chestiile scary dar am ramas fana. Si am fost sa vad si filmele pentru marele ecran. La ultimul dintre ele l-am tarat si pe Hoinaru care m-a bombanit ulterior. Eu de unde era sa stiu ca va fi asa naspa? :))

Ally McBeal – imi placeau fustele ei scurte, bebelusul dansator, conversatiile cu John din baia unisex. Ah si in serialul asta a fost pentru prima oara cand l-am vazut pe Robert Downey Jr. Pentru cel din urma obsesia continua si in zilele noastre.😀

Gilmore Girls – uneori mi-as dori si eu o mama asa vorbareata si ahtiata dupa cafea precum Lorelai. Dar imi trece repede :))

Xena, printesa razboinica si Hercule – pentru ca am citit de o gramada de ori Legendele Olimpului si mi se pareau fascinante. De fapt inca  mi se par.

Seinfeld – toata lumea cred ca a urmarit “serialul despre nimic”. De mai multe ori.

Sex and the city – New York, haine, pantofi, sex. Need I say more?😛

Iar acum sunt prinsa de:

Grey’s Anatomy – Shonda Rhimes a dus serialele cu doctori la un nou nivel. Nu-mi vine sa cred ca se apropie ultimul sezon…iar la un doctor precum McDreamy m-as duce zilnic :))

Californication – Initial m-a atras faptul ca Mulder (David Duchovny) primea sansa unei noi identitati. Primele 3-4 episoade mi s-au parut maxim de dubioase dar usor “it grows on you”. Iar in cele din urma ajungi sa il iubesti pe Hank Moody si sa tii cu el in ciuda multelor si diverselor lui defecte.

Entourage – How to make it at Hollywood alaturi de cei mai buni prieteni. Mark Wahlberg pare ca se pricepe si la alte chestii in afara de actorie.

Gossip Girl – Asta e din seria guilty pleasures. Rautati, barfe, zvonuri, intrigi, complicatii si iarasi haine si pantofi to die for.

Weeds – un serial nebun, nebun, nebun. Actiunea nu putea avea loc in alta parte decat intr-o suburbie americana.

Cougar Town – Courtney Cox nu si-a pierdut umorul.

Mad Men – noroc cu TVR1. Auzisem eu numai lucruri bune despre el dar nu ma lasa inima sa ma apuc de inca un serial…si iata cum totusi m-am apucat. Iar redheads do it better! Clar.😛

Daca ar avea blog, leapsa asta ar merge la Victor, cea mai ahtiata persoana dupa seriale pe care o cunosc. :)) Dar asa o trimit catre Shurubel si Luci.😛

6 thoughts on “Easy entertainment

  1. Ce-i drept…lipsesc seriale importante din lista ta incepand cu Southpark :P…dupa aceea mai continuam si cu alte nume😀

Leave a Reply

