Sferturi de Roland Garros

Am intrat in cea de-a doua saptamana de Roland Garros si am ajuns in stadiul sferturilor. So far, so good. Nu au fost mari surprize pana in aceasta faza a turneului. Cel putin pe tabloul baietilor, pentru ca sa zicem ca la fete s-au mai ridicat niste sprancene. Marii favoriti inca sunt in carti. Mai putin Murray care a fost invins de dreapta atat de frumoasa si hotarata a lui Berdych. Dar oricum nu a avut el niciodata mare succes pe zgura…Sincera sa fiu, atunci cand l-am vazut antrenandu-se pe terenurile rosii de la Roma acum 2 ani mi s-a parut destul de puternic dar probabil e altceva un meci oficial.  Pana una alta, iata sferturile de finala:

Roger Federer – Robin Soderling

Tomas Berdych – Mikhail Youzhny

Jurgen Melzer – Novak Djokovic

Nicolas Almagro – Rafael Nadal

Globul meu de cristal imi sopteste ca Federer nu ajunge sigur in finala. A castigat anul trecut, ii ajunge. Sa mearga si el mai devreme acasa la copii, ca le-o fi dor de el.😛  Trebuie sa se ocupe de treaba asta unul dintre baietii mei. Vaaaai ce frumoasa ar fi o semifinala Soderling – Berdych. A girl can dream, no?😀 In partea de jos a tabloului nu cred sa se impiedice Nadal de Almagro, in schimb Djokovic s-ar putea sa aiba niste probleme cu Melzer,  ma ingrijoreaza ca i-a luat un set si Hanescu :)) Bine, nu imi explic cum a ajuns austriacul asa departe, nu mi se pare chiar om de sferturi la un GS dar in fine…astept derularea evenimentelor cu mare interes!😀

Si ele au fost 128 dar au ramas doar 8…In mod surprinzator, desi n-am fost niciodata fana, mi-a placut sa o vad pe Sharapova din nou pe teren. Meciul cu Justine Henin a fost de-a dreptul entertaining. Mai ca tineam cu ea…dar doar pana incepea sa tipe. Maria a venit cu ambitie si cu chef la Paris, pacat ca mai avea de lucrat la lungimea loviturilor. Oricum, nu multi se asteptau sa o impinga pe Justine intr-un set decisiv. Cred ca nici Justine. :)) In fine, chiar daca a castigat meciul impotriva Sharapovei, nu a mers prea departe. A pierdut in optimi la Samantha Stosur. Cine ar fi crezut ca in Australia se gaseste si zgura?😛 Sferturile fetelor arata astfel:

Serena Williams – Samantha Stosur

Jelena Jankovic – Yaroslava Shvedova (tu de unde ai aparut draga? :)) )

Francesca Schiavone – Caroline Wozniacki

Elena Dementieva – Nadia Petrova (may the best Russian win)

Globul de cristal n-a transmis nimic despre posibilele rezultate in meciurile fetelor. E in stand-by si foarte clueless! Si eu pe cine mai pariez acum?

Leave a Reply

