Asteptand finalele

Cand ma pricep, ma pricep. :)) Imi recitesc ultimele posturi pe care le-am scris despre Roland Garros 2010 si inca nu imi vine sa cred cata dreptate am putut avea. Totul s-a derulat conform previziunilor mele. Cata viziune sa ai? :)) Ar trebui sa mi se ofere un job la ProSport sau Gazeta Sporturilor. Ah stai, poate intr-o realitate paralela in care ei ar scrie despre tenis mai mult de doua randuri.😛

Revenind la subiectul arzator al zilei, cele doua finale de simplu ale turneului RG de anul acesta sunt:

Samantha Stosur – Francesca Schiavone

Robin Soderling – Rafael Nadal

Nadal este singurul de la care se astepta toata lumea sa ajunga aici. Nu se mira nimeni ca a acces in cea de-a 9-a finala de GS a carierei. Doar e vorba de zgura pariziana…mai confortabil ca pe Phillipe Chatrier nu cred ca se simte decat pe terenul de acasa. Cu ceilalti insa e alta poveste. Robin a muncit mult sa demonstreze ca victoria de anul trecut din semifinale impotriva lui Nadal n-a fost doar o stralucire de moment. Si a reusit. Jocul sau mi se pare si mai puternic si mai impresionant anul acesta. Cred ca o sa intre in finala de duminica destul de increzator. Sper sa apara pe teren cu privirea aceea hotarata de: “eu voi castiga azi, nu tu”. Are un avantaj psihologic dar desigur, e Nadal pe partea celalata a fileului…jucator mai puternic din punct de vedere mental ca Rafael eu nu am vazut de cand ma uit la tenis. Si ma uit de cativa ani.😛 Vor fi 5 seturi clar. Un meci lung si intens. Dreapta aia precisa si care aterizeaza atat de rapid si de aproape de  linia careului de serviciu a lui Robin o sa il forteze pe Nadal sa devina inventiv si sa scurteze raliurile. Amandoi au prim servicii puternice, diferenta va fi facuta de siguranta celui de-al doilea. Ah, nu am mai asteptat o finala cu atata interes de mult timp. In opinia mea, Soderling va avea mult de muncit dar va duce trofeul in Suedia iar Rafa va lua coronita de argint…ma rog, farfuria :))

Despre turneul fetelor…imi este greu sa ma pronunt. Ambele jucatoare sunt prezente in premiera intr-o finala de GS. In cazul meciurilor directe, Stosur conduce cu 4-1, castigand si ambele intalniri care au avut loc pe zgura. Singura victorie a lui Schiavone impotriva australiencei a fost in 2005 la Hasselet. As zice ca Stosur va invinge fie si prin prisma valorii jucatoarelor pe care le-a invins pe drumul spre finala (Henin, Serena Williams). Finala fetelor este astazi in direct pe Eurosport de la ora 16:00 iar cea a baietilor maine, de la aceeasi ora. Singura mea mare dorinta ar fi sa nu comenteze Luminita Paul. Pe aceasta cale ii rog pe cei de la Eurosport Romania sa o tina departe de microfon :))

2 thoughts on “Asteptand finalele

  1. eh, dorinta cu Luminita Paul nu s-a implinit ieri😦 sper ca azi urechile noastre nu vor mai fi “gadilate” de glasciorul ei.

    Mi-e dor de cuplul Virginia & Cristian, aia erau cei mai tari, cum se tot intepau. Desi uneori rasuflul lui Cristian se auzea prea tare in microfon😛.

    Anyways, revenind la tenis, sper sa fie 5 seturi azi😛

    • Chiar ar fi cazul sa nu o mai lase pe ea sa comenteze astazi. Desigur asta inseamna ca vom avea parte de CTP dar e oarecum de preferat dintre doua rele. :))

      Si eu sper la 5 seturi. Pfff pe de o parte vreau sa dureze mult si pe de alta nu, pentru ca teoretic am de invatat pentru maine la examen. Etica in afaceri, fun, nu? :))

Leave a Reply

