SATC 2 – universul sclipiciului şi al pantofilor frumoşi

Ca toata lumea, am auzit din stanga si din dreapta ca noul Sex and the City e prost. Am citit recenziile criticilor, am urmarit ce zicea lumea pe site-urile de specialitate. Ca e superficial, ca actiunea lasa de dorit, ca tipele sunt prea batrane, ca dureaza prea mult, ca e tras de par, ca au exagerat cu hainele, ca e prea putin New York si multe alte blablabla-uri asemanatoare. Dar trebuia sa ma conving cu ochii mei, nu? Si bine imi pare ca am actionat in stilul Toma necredinciosul. M-am distrat la filmul asta cum nu m-am distrat de mult la cinema. Bine, oricum nu puteam da gres alaturi de cei care m-au insotit. Oameni de adevarata caterinca, numai unul si unul, toti in cautarea unui moment de destindere dupa o saptamana grea de sesiune si alte activitati stresante.😀

Distractia a inceput de la casa de bilete. Eram inconjurati de grupuri de pitipoance vesele, care de care mai rujate, mai imbracate si mai incaltate. Numarul magic era 4 normal, doar toate suntem versiuni de Carrie, Samantha, Charlotte si Miranda, nu? (Testul de pe FB : Ce fata din Sex and the City esti? a fost foarte popular zilele astea :))) Desigur, mistourile de dinaintea filmului nu se compara cu ce a urmat dupa ce s-au stins luminile. Pitipoancele fane Sex and the City se simt la cinematograf ca in propria sufragerie. Comenteaza muuuult. Ofteaza cand in prim plan apare o noua pereche de pantofi imposibil de scumpa, o bijuterie extra-shiny sau un tip cu un posterior bine facut. Si in general isi exprima trairile asa incat sa auda toti. Poate daca era vorba alt film ma enervam. Dar aseara chiar nu aveai cum. Pentru ca intai radeam de reactiile lor si apoi de fazele filmului. Sex and the City 2 nu ar fi fost la fel fara ele in sala. :))

Filmul este ok sa stiti, in ciuda cronicilor negative. Bine asta daca nu esti tip (pe Alin practic l-am obligat noi sa vina, a fost total impotriva vointei lui masculine) si nu il iei in serios. Nu te poti duce la filmul asta si sa te astepti la o poveste extraordinara. Nu a fost facut sa adune premii de excelenta (poate doar la categoria costume haha), nu avea niciodata pretentii sa intre in vreun top al celor mai bune filme. E entertainment, scopul sau e sa faca bani exploatand o realitate paralela plina de sclipici si haine frumoase. Viata la care viseaza deep down inside orice femeie. Sa locuiesti in New York? Check! Sa ai un dulap imens burdusit cu pantofi Manolo Blahnik si rochii haute-couture? Check! Sa ai o cariera de succes ca scriitoare, PR-ista, avocata sau mama? Check. Vacante pe taramuri exotice? Check! Simplu si la obiect. Pe mine chiar m-a amuzat, au fost niste faze criminale, mai ales cu Samantha in rol principal. Blonda care declara razboi deschis batranetii cu ajutorul hormonilor si cremelor minune este catalizatorul filmului. Mi-a placut faptul ca nu au mai mizat pe drama, ca in prima parte cand a fost “dezastrul nuntii Carrie – Big” si pur si simplu ne-au facut sa radem. Lumea chiar are nevoie sa rada mai mult zilele astea. Si sa zambeasca mai des.😀

5 thoughts on “SATC 2 – universul sclipiciului şi al pantofilor frumoşi

  1. Astazi am fost si eu sa il vad. Abia il asteptam! Mi-a placut super mult. Am ras o gramada. Si da, Samantha chiar a fost sarea si piperul filmului. M-a binedispus foarte mult.😀

Leave a Reply

