Nostalgia telefonului fix

Tocmai mi s-a intamplat o chestie foarte ciudata. Cu un ochi la tv la meciul dintre Berdych si Federer si cu celalalt in laptop pe pagina goala unde trebuie sa formulez concluziile lucrarii de licenta, am auzit un telefon din casa sunand. Al meu nu era, al Cristinei nu era, tata nu si-a uitat iar telefoanele acasa. Pai si atunci? Ce suna, ce se aude? Abia dupa cateva minute mi-a picat fisa. Era fixul!!! :)) Nu l-am utilizat de atata timp incat nici nu mai stiam cum suna. Am uitat cu desavarsire de existenta lui. Stratul gros de praf adunat pe el sta drept marturie a acestei uitari…

Ceva imi spune ca nu sunt un caz singular. De acolo si toate ofertele speciale de la operatorii de telefonie care au ajuns sa iti ofere serviciul de telefonie fixa pe degeaba. Dar oare cine mai foloseste fixul de acasa in conditiile in care telefoanele mobile s-au banalizat si costurile au scazut atat de mult (bunicile se exclud din aceasta discutie :P) ? Mai exista viata dupa telefonul mobil? Imaginatia mea nu poate merge pana acolo :))

Totusi imi aduc aminte cu placere de zilele de glorie ale telefonului fix. Si de replicile acelea standard pe care trebuia sa le reciti atunci cand nu dadeai din prima de persoana cautata: “Buna ziua/seara! Ma scuzati ca va deranjez, X-ulescu este acasa?” Si sa nu uitam de  emotiile avute inaintea deschiderii plicului cu factura de la sfarsitul lunii. Cand situatia era cu adevarat critica recurgeam la solutii limita precum ascunderea facturii de ochii mamei. Macar pana o prindeam intr-o zi foarte buna…zi care se strica instant la vederea sumei de plata. Se lasa cu amenintari si cereri de desfasurator. Ah, ce vremuri!😛

2 thoughts on “Nostalgia telefonului fix

  1. emotii mari cand sunai la “ea” acasa si raspundea tatal: ” ma scuzati..” vremuri frumoase, prin care am trecut, si de care o sa-mi aduc aminte mereu🙂 copilarie

  2. Nu vreau sa-mi imaginez ce e la voi cand sunteti toti acasa si incep sa sune toate deodata🙂
    Tehnologia cu avantajele ei, e foarte utila cand stii cum sa o folosesti si cum sa o tii in frau😉 fixul .. mie personal imi place mai mult, e ca o cafea aromata savurata in tihna. In rest – liniste!

Leave a Reply

