Licenţă? Avem.

Ieri, în jurul orei 11:30, am încheiat în mod oficial relaţia mea de trei ani cu ASE-ul, mai exact cu Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale. Ca orice relaţie şi aceasta a urmat reţeta clasică: un mix de suişuri şi coborâşuri, momente frumoase şi dezamăgiri. Despărţirea? Nu, nu a fost deloc dureroasă. Poate aş fi simţit o urmă de supărare dacă nu luam notă bună în urma prezentării lucrării de licenţă, dar nu a fost cazul. Prin urmare, ieri am pus punct carierei mele de student nici prea-prea, nici foarte-foarte, cu zero restanţe şi o licenţă despre evoluţia pieţei auto mondiale din ultimii ani (apucăturile mele băieţeşti au avut ocazia sa se reafirme).

Trăgând linie, stăteam ieri şi mă gândeam în timp ce aşteptam nota finală…cu ce am rămas până la urmă? Cu nişte noţiuni de economie, cu nişte informaţii relativ inutile şi depăşite despre pieţele globale, o obsesie pentru Business Magazin şi cu un prieten bun. Deci una peste alta, bilanţul indică un plus de valoare, nu?😛

Leave a Reply

