In Brugges

Datorita unei inlantuiri fericite de evenimente, weekendul trecut a fost fabulos. Fabulos in Belgia. Fabulos in Brugges, mai putin fabulos in Brussels (singura mica dezamagire). Dar fabulos per total. Mi-am petrecut 3 zile intr-unul dintre cele mai frumoase si chic orasele din Europa. Ma documentasem putin inainte sa ajung la destinatie, sa aflu cat de cat ce voi gasi acolo la belgieni despre care marturisesc, nu stiam mare lucru. Si am retinut cuvintele cheie: fost centru comercial medieval, ciocolata, waffles, kriek (bere cu aroma de cirese), Van Eyck, strumfii, Tin Tin.

Dar toate asteptarile mi-au fost intrecute in Brugges. Oraselul asta are ceva nou cu care sa te incante la orice colt de strada. E plin de mici detalii care impreuna alcatuiesc un mozaic in care vechiul se impleteste armonios cu noul. Aici o statuie micuta, acolo o lebada, acolo un mosulica simpatic pe bicicleta, acolo inca!! o chocolaterie, acolo un parc cu copaci aurii…Micul meu trip mi-a amintint inca o data (nu ca ar fi fost nevoie) ca momentele de care te bucuri cel mai intens sunt cele neplanificate, neprevazute. When it happens, just enjoy the ride! Si daca e sa fie in Brugges, toamna, cu atat mai bine.😀

One thought on “In Brugges

  1. Mă bucur că citesc lucruri așa frumoase despre Brugges, am acolo o bună prietenă din Erasmus pe care vreau să o vizitez. O să îți urmez sfatul și o să merg toamna:)

Leave a Reply

