Inspirational

De mult timp nu am mai avut parte de o conversatie asa inspirationala precum cea din seara asta. La cealalta cana de cafea se afla una dintre cele mai bune si mai vechi prietene ale mele, Laura. Pe care nu o vazusem de aproape 3 luni…Intotdeauna am admirat-o pe Laura si am considerat-o una dintre cele mai curajoase persoane pe care le cunosc, dar ultima ei isprava depaseste tot.

Draga mea viitoare arhitecta a considerat ca e cazul sa isi largeasca orizontul profesional, social, cultural. Asa ca a plecat intr-un schimb de studenti. Dar nu ca tot omul, p’aici pe aproape prin Europa ci tocmai la celalalt capat al pamantului, in CHINA! Si a petrecut 2 luni lucrand cot la cot cu micii arhitecti chinezoi in orasul …. (nu pot reproduce numele, nu e chiar asa simplu de scris). Si s-a plimbat, si a cunoscut oameni noi, a invatat, a mancat si baut chestii dubioase, s-a pierdut in metrou in Beijing si a trait din toata inima o experienta care nu are cum sa nu te schimbe. Am vazut din stralucirea ochilor ei in timp ce imi povestea cat de mult i-a placut. Nici nu era nevoie sa reproduca in cuvinte, i se citea direct pe chip.

Avand in vedere ca pot spune ca o cunosc deja de o viata, fie ea si de doar 22 de ani, Laura mea s-a intors schimbata din China. Daca nu prea gasea ea inainte chestii care ii pareau imposibile, ei bine, acum chiar nimic nu mai pare imposibil. Poate filosofie de viata e un cuvant cam mare, dar parca se potriveste in acest context. Iar filosofia este sa ai incredere in tine si in ceea ce poti face. Sa fii deschis la orice, sa nu te lasi subjugat de prejudecatile si stereotipurile cu care parca suntem intoxicati in tara asta. Din pacate asta e tristul adevar…pana nu iesi putin din zona ta de comfort si pleci undeva departe de locul tau caldut de lume nu ai cum sa obtii acest grad de deschidere. Si am dezbatut, si am dezbatut, pana cand saracii angajati Starbucks nu stiu cum sa ne atraga atentia cat mai politicos ca ar cam fi cazul sa mergem si noi la casele noastre. Concluzionand, sunt o norocoasa pentru ca prieteni ca ai mei nu are nimeni.😀

Poze din aventura Laurei puteti gasi pe profilul ei de FB, aici.

One thought on “Inspirational

  1. draga mea iti multumesc din suflet pt postul asta!🙂 este f flatant pentru mine sa aud chestiile astea de la una dintre cele mai…inspirationale persoane pe care le cunosc🙂 imi doresc din tot sufletul sa facem impreuna o calatorie de genul asta in viitorul cat mai apropiat! (cum iti suna bali?) ><

Leave a Reply

