2010/2011

In sfarsit a venit momentul sa-i pun punctul final lui 2010. De cand asteptam punctul asta!!! Ca a fost un an greu si pentru mine din toate punctele de vedere deja nu mai are nici o importanta. Acelasi refren il aud peste tot in jurul meu. Toti ne plangem, ne lamentam, chiar ne victimizam…2010 s-a purtat urat cu noi. Rar am auzit in perioada asta a bilanturilor si rezolutiilor pe cineva care sa spuna: da domne, mi-a mers bine anul asta!  Exista si exceptiile de la regula bineinteles, dar vocea corului general stie un cantec si il stie bine. And it’s not a happy one.

Gandindu-ma putin mai mult la toate evenimentele neplacute ale anului asta imi dau seama cat am avut totusi de invatat. Din orice piedica, din orice dezamagire, din orice hop, strop cu strop se aduna. Inca mai am pana sa reusesc sa aplic cu succes si la mine in curte sfaturile alea bune pe care le dau in stanga si in dreapta dar in 2011 cu siguranta am o idee in plus despre ceea ce ar trebui/nu ar trebui sa fac, de ce/de cine sa ma feresc si mai ales, incotro ma indrept. Incepem punerea in practica in fix 12 ore si 33 de minute.🙂

Leave a Reply

