Oameni vechi, oameni noi

Suntem dependenti de oamenii pe care ii cunoastem. Suntem legati iremediabil de parinti, de familie, de prieteni, de colegi. Nu ne mai putem imagina viata fara agenda de telefon si mai nou fara diversele retele sociale care ne-au impanzit internetul, laptopurile si telefoanele. Se considera ca socializarea nu a fost nicicand mai usoara si la indemana oricui. Dar asta doar in teorie. Pentru ca practic pare din ce in ce mai greu sa te vezi pe viu cu oamenii tai dragi. Iar legaturile astea dintre noi, in loc sa devina mai puternice, parca slabesc de la zi la alta. Si nu e de bine…

Din acest motiv ma bucur enorm cand reusesc sa construiesc punti care sa ajunga la noile personaje cu care s-a populat viata mea. Anul trecut am cunoscut multi oameni interesanti, inteligenti, intreprinzatori, oameni de la care am avut multe de invatat si am descoperit cu adevarat oameni pe care ii cunosteam de mult dar cu care nu relationasem chiar cum trebuie. Am avut grija sa sudez temeinic legaturile deja existente dar si sa imi reconsider atitudinea fata de cei care pana la urma au dovedit ca nu isi merita statutul de prieteni. Dezamagirile dor mereu dar adevarul este ca trebuie sa ti-o mai si iei din cand in cand, nu? Caci asa inveti sa ii apreciezi mai bine pe cei care chiar sunt o parte din viata ta si nu doar pentru ca asa vrei tu.

Leave a Reply

