Tenisul de ianuarie sau AO 2011

Ianuarie este de felul său o lună naşpa. Neplăcută. Neproductivă. Este luna promisiunilor uitate la o săptămână diferenţă de la adoptarea lor. Lună de ger, mănuşi, căciulă şi multe straturi de haine. Lună de zăpadă, burniţă şi noroi. Ah şi de sesiune.  Prin urmare, noroc cu Australian Open-ul, care o mai ridică.😀 Grand Slam-ul meu favorit începe spre finalul lunii pe terenurile însorite de la Melbourne.

Anul acesta prima minge s-a jucat la începutul acestei săptămâni, pe 17 ianuarie, un pic mai devreme decât de obicei. Momentan nu am apucat să văd prea mult tenis dar sper să recuperez în acest weekend. Una peste alta, am urmarit rezultatele şi interviurile şi declaratiile şi so far so good – favoriţii mei au trecut cu uşurinţă de primele 3 ture ale competiţiei. Am speranţe mari anul acesta de la toţi băieţii mei dragi: Soderling e favoritul nr.4 şi rupe terenul în două, Berdych pare că în sfârşit s-a maturizat şi tratează meciurile din primele etape ale turneului cu mult mai multă seriozitate iar Murray ca Murray…încă îi lipseşte un trofeu de Grand Slam şi ştie că ar cam fi cazul să apese niţel acceleraţia. Nu de alta dar aş fi tare mâhnită să îl văd rămânând la statutul de mare speranţă (pentru că, hai să fim serioşi, până nu câştigi un GS nu poţi pretinde că eşti chiar unul dintre cei mai buni). Doar Nalbandian a avut ceva probleme de sănătate şi a fost nevoit sa se retragă din meciul de ieri.😦

Abia aştept să văd ce urmează!😀

Leave a Reply

