Lebede bolnave

Ca orice cinefil care se respecta, inaintea premiilor Oscar incep un mic maraton – incerc sa vad toate filmele nominalizate. Anul acesta Black Swan a adunat multe aplauze din stanga si dreapta (Golden Globes, premiile BAFTA, un punctaj de 8.5 pe imdb) deci era pe lista “de vazut”. Am ajuns ieri seara la cinematograf stiind doar atat: Natalie Portman, balet, doua lebede, cea mai buna actrita. Nu tu trailer, nu tu sinopsis, nimic, am mers pe bajbaite :))

Mare greseala! Maaaaaaaaaaare! Black Swan este…freaky. Da, cred ca asta e cuvantul pentru acest film apasator, psihotic si greu. De acord, Natalie Portman este o foarte credibila balerina aschilambica gone mental dar e asta de ajuns? Criticii spun ca da, dar eu dupa cele aproape 2 ore ale filmului simteam nevoia acuta sa vad oameni fericiti (si de preferinta mai chubby asa :))) Bine, oricum nu am avut niciodata o parere buna despre lumea baletului si a celor care isi chinuie corpurile pentru “arta”…dar dupa un film precum Black Swan parca nici nu imi vine sa ma duc sa imi cumpar bilet la un spectacol a doua zi. Sau candva in viitorul apropiat.

Leave a Reply

