Vara? Cand?

Vara asta se lasa asteptata mai mult decat este cazul. Unde e soarele, unde e canicula, unde este atomosfera aceea speciala a diminetilor calde si de ce inca trebuie sa arunc mai multe straturi de haine pe mine cand ies din casa?

Ieri seara am fost la concertul Shakirei. Oarecum am fost… Pentru ca nu am reusit sa stau mai mult de 4-5 piese din cauza ploii torentiale si foarte reci care ne chinuia deja de 2 ore. Usor dar sigur ajunsesem la stadiul de ciciulete. Am rezistat eroic alaturi de CorinaPisi si alti latino-zgribuliti pana cand nu am mai rezistat. Pana la urma, nu eram noi cei mai mari fani ai blondei si o raceala zdravana nu e chiar cea mai buna chestie cu care sa ramai dupa weekend. Concluzia de dupa concert: Shakira asta stie sa se miste domne’, stie bine de tot! Dar tot ploaia stie mai bine. Hapciu!

Leave a Reply

