Nadal castiga RG 2011

Facultatea mea “favorita” mi-a rapit astazi o mare placere – finala de la Roland Garros.😦 Trebuia sa fiu in fata televizorului, nu in amfiteatrul ala sufocant alaturi de alti 100 plus ametiti asteptand examenul de Metode si Modele ale Cercetarii de Mkt. In timp ce eu rezolvam cu spor grile si probleme, la Paris doi oameni extraordinari se intalneau pentru a 25-a oara pe terenul de tenis.

Din pacate examenul meu s-a suprapus perfect cu meciul si  nu am prins decat ultima minge, cea a victoriei. Am citit insa comentariile oamenilor de pe Twitter si se pare ca a fost o finala frumoasa (chiar daca se pare ca Federer a fost un fel de Barcelona care “joaca spectaculos dar si-o fura” – comparatie via Mircea Mester).

Nadal a invins in 4 seturi: 7-5 7-6 5-7 6-1 si va pleaca acasa cu cel de-al saselea trofeu de la Roland Garros si cu locul de #1 asigurat pentru perioada imediat urmatoare. Ma bucura mult acest rezultat…stiu ca Roger este jucatorul mai talentat, mai tehnic, mai elegant, mai experimentat dar Roland Garros nu ar mai fi Roland Garros fara Nadal acolo. E ca un fel de trademark iar cand Nadal este la Paris parca joaca cu inima, nu cu racheta. La fel cum e cu Roger si Wimbledon-ul…care incepe in fix 2 saptamani!🙂

P.S: Finala fetelor de ieri a fost castigata de Na Li contra Francescai Schiavone cu scorul de 6-4 7-6.

Leave a Reply

