Noaptea devoratorilor de publicitate #15

De bine, de rau, Noaptea devoratorilor de publicitate este un eveniment care inca isi merita locul in calendarul meu. Ajunsa la editia cu nr.15, NDP de anul acesta a strans pe 4 iunie la Sala Palatului destul de multa lume interesata sa vada ce se mai intampla prin publicitatea “de afara”.

Nu am inteles de ce era nevoie de un mini numar de stand-up comedy in deschidere (marturisesc ca nu sunt mare fana) dar in rest a fost ceea ce trebuie. Am facut concurs de ghicit produsul caruia i se face reclama,  am ras si am aplaudat reclamele care ne-au placut in mod deosebit. Am rezistat eroic amortelii ce te ia inevitabil pe scaunele de la Sala Palatului pana pe la 4:00 am. Mai urma un ultim calup de reclame daaaar…duminica = program intensiv de invatat ca doar suntem in sesiune🙂

Mi s-au parut expirate comentarile celor care au spus ca evenimentul si-a pierdut din “coolness” factor si ca selectia de reclame a fost slaba dar d’eeh…la advertising si la politica ne pricepem toti.😉

Mai jos sunt 2 reclame care m-au distrat foarte tare. Au fost facute de Leo Burnett pentru compania de telefonie mobila Sunrise (multumiri speciale lui Auras pt ca le-a gasit :D). Mai multe spoturi de la NDP#15 pe blogul lui Auras aici (neaparat check out spoturile pentru Dacia Logan :)) ) si la Metropotam aici.

Leave a Reply

