Le Club Perrier

Imi plac brandurile care incearca sa se diferentieze de pluton atunci cand vine vorba de Social Media. Desi au mai fost facute campanii interactive pe Youtube (cel mai recent exemplu care imi vine in cap este Desperados), inca mai este loc. Apa Perrier tocmai a lansat campania “Le Club Perrier” iar YouTube-ul a fost ales de cei de la Ogilvy Paris drept principal canal de comunicare digital.

Pe “Le Club Perrier” utilizatorii pot vedea o serie de videouri care prezinta o petrecere dintr-un club exclusivist (da, se pare ca ideea de petrecere inca nu s-a “fumat”). Pentru a viziona insa urmatoarele videouri ale seriei care se anunta mai “hot” decat precedentele, clipurile trebuie sa stranga un anumit numar de vizionari. Astfel petrecerea Perrier evolueaza odata cu cresterea numarului de vizionari (sunt curioasa de cate view-uri va fi nevoie pentru deblocarea ultimului video). In acest moment counter-ul a ajuns la 173.905 vizionari…Nu este un concept revolutionar dar isi face treaba.🙂

Mai multe detalii despre campanie aici.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s