Jay Z Decoded la Cannes

Printre picaturi, avand in vedere perioada incredibil de aglomerata prin care trec, am reusit sa mai citesc despre castigatorii de la Cannes. Astazi mi-a atras atentia campania care a castigat Grand Prix-ul la categoria Outdoor – “Jay Z Decoded” powered by Bing. Agentia care s-a ocupat de campanie este Droga 5, una dintre cele mai apreciate si inovatoare agentii ale ultimilor ani. Asocierea dintre Jay Z, New York si Bing care a stat la baza campaniei mi se pare foarte reusita iar proportiile la care s-a ajuns in promovarea unui produs impresionante. Cei de la Bing au stiut cum sa isi atraga un capital de imagine serios de la un public tanar, nonconformist si mai ales obisnuit sa isi caute informatiile via Google.😉 I have a soft spot for outdoor campaigns…crossurile interactive cu online-ul sunt cireasa de pe tort. Ooof, pacat ca pe la noi nu prea se fac…poate intr-un viitor mai luminos.

Mai multe detalii despre campanie via Adage aici si Adweek aici sau in filmuletul de mai jos.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s