Tesco interactive shopping in Korea

Uitandu-ma la filmuletul de mai jos care prezinta campania prin care lantul de magazine Tesco a devenit #1 in Korea am realizat ca totusi codurile QR au o sansa..poate chiar si la noi avand in vedere popularitatea de care au ajuns sa se bucure smartphonurile. Problema ar fi ca foarte multi nu stiu exact ce inseamna respectivele coduri si ce ar trebui sa faca pentru a le descifra…relevanta este discutia comica la care am asistat fara voia mea in timp ce asteptam la un stop din Piata Romana. Doua domnisoare dichisite (si posesoare de iPhone-uri) erau contrariate de prezenta unui mare QR code pe un mash al unei companii de asigurari. De ce or fi pus chestia aia pe reclama fata? Cum adica scaneaza codul ca sa afli mai multe informatii? :))

Mai multe detalii despre campania Tesco aici.

Cei de la The Next Web au si alte exemple de campanii reusite ce au implicat folosirea QR codurilor aici.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s