B’estfest 2011 – ne place!

Weekend-ul acesta inseamna muzica, iarba, bere si multi oameni dragi in acelasi loc! E B’estfest 2011 si pana acum mi-a depasit clar asteptarile (bineinteles, mai putin line-up-ul care nu ajunge la nivelul editiei din 2009, dar de ce sa fim carcotasi? :P).  E adevarat deci ce se zice…un festival inseamana mai mult decat artistii de pe scene! Eu m-am convins!

After festival update: In afara de atmosfera foarte misto de festival mi-au placut Skunk Anansie, irlandezii de la Flogging Molly si Suie Paparude. Mika a fost meh, de la Asian Dub Foundation nu am retinut decat “Craiova, Craiova” :)) si m-am convins ca baietii de la ROA suna mai bine pe disc decat live. In schimb, mi-a parut tare rau ca nu am mai stat si la Pendulum dar deh…oboseala dupa 3 zile de festival + frig makes Andreea an unhappy camper😛

Leave a Reply

