12 trenduri via Cannes 2011

Revenind la chestii mai serioase, mai jos gasiti o prezentare ce contine o serie de trenduri in materie de comunicare, internet si publicitate. Acestea au fost puse cap la cap de catre cei de la The Social Practice, o agentie de interactive din UK, in urma participarii la festivalul Cannes 2011. Desi nu contine informatii revolutionare, fiind in principal alcatuita din chestii pe care le stiam deja sau macar banuiam, prezentarea este un rezumat cuprinzator a ceea ce se intampla in acest moment pe piata comunicarii. Iar concluzia care se poate desprinde este ca ne indreptam din ce in ce mai mult catre o lume in care totul devine social si colaborativ. Nu ati fi crezut, nu?😛

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s