Summer welled cu Interpol

Un nou weekend de vara, un nou festival de muzica, un nou prilej de zbantuiala. Nu se plange nimeni, keep’em coming.😛 Festivalul asta pe numele sau Summer Well a fost ceva mai special…cel putin pentru mine si pentru toti cei care ascultau cu religiozitate Interpol prin liceu sau alte tinereti zbuciumate. Baietii astia au fost pe lista “de vazut live in viata asta” de la primele ascultari ale albumului “Antics”. S-a lasat cu obsesii grave precum “Evil” si “Slow Hands”. Iar dupa “Our Love to Admire” am ramas cu puncte sensibile pentru: “Rest my chemistry”, “Pioneer to the falls” si “No I in threesome”. Desi ultimul lor album nu m-a atins asa cum s-a intamplat cu precendetele (mi-a placut “Barricade” si cam atat), aveam un wishlist destul de lung pentru concertul de la domeniul Stirbey.

Bineinteles, asteptarile au fost mari ieri seara, sky rocketing high! Dar poate…prea mari? Interpol au cantat impecabil, s-a auzit ca la carte dar am avut continuu sentimentul ca lipseste ceva. Mi s-au parut reci, distanti, parca rupti de ceea ce se intampla cu oamenii din fata lor. Mi-a parut asa de rau ca nu am auzit deloc melodii de pe “Our love to admire” si ca hype-ul s-a rezumat la “Evil”, cantat in prima jumatate a concertului. Speram ca macar bis-ul sa se ridice la inaltimea asteptarilor dar din pacate nici acesta nu m-a facut sa sar in sus. Interpol, eu asteptam altceva. Sau poate nu imi plac mie melodiile care trebuie.

Sursa poza

P.S: Pe o nota mai optimista si mai dulce, Summer Well chiar a fost un festival misto, in ciuda personalei dezamagiri de mai sus. De mult nu am mai vazut un line-up atat de coerent si bine inchegat precum cel de la Summer Well si o locatie asa frumoasa. Top-ul meu este alcatuit din performantele celor de la The Wombats (excelenti live! excelenti!!!), Noisettes, Mystery Jets (mi-au cantat “After dark” iar pentru asta se iarta toate problemele cu sonorizarea) si chiar daca un pic off, Interpol, doar visam la ei de mult. Mentiune speciala pentru Graffiti 6 care au un solist demential (poza aici daca nu ma credeti pe cuvant de cercetas)! Si da, stie sa si cante!😛 Summer Well, ne vedem la anul, nu cumva sa va pierdeti pe drum ca mai vrem!😀

O recenzie mai buna si poze gasiti via Metropotam – aici ziua 1 si aici ziua 2.

One thought on “Summer welled cu Interpol

Leave a Reply

