Campanie noua pentru Toyota Yaris UK

Inevitabil, orice campanie Toyota imi atrage atentia. Chiar daca draga mea Yaris mi-a facut ieri o “surpriza” lasandu-ma in plin Iuliu Maniu fara baterie, nu pot sa renunt la statutul de fan pe viata. Lovebrand ’till the bitter end of my battery🙂

Noua campania integrata (bineinteles, nu putea lipsi componenta online in mixul de comunicare, doar e vorba de UK😛 ) a fost realizata de catre cei de la Saatchi & Saatchi si are drept tagline: “The smart money’s on Yaris”. Aceasta se adreseaza publicului tanar din Marea Britanie (20-30 de ani) si se concetreaza pe 3 puncte cheie ale produsului: agilitatea cu care se misca masina, sistemul sau multimedia intuitiv si camera pentru marsalier. Fiecare dintre aceste puncte forte cu care vine noua Yaris este ilustrat printr-un pop-video dinamic ce beneficiaza de o melodie originala, creata special pentru aceasta campanie. Momentan au fost lansate doar primele 2 video-ad-uri iar mai jos puteti vedea unul dintre ele.

Mai multe detalii despre campanie aici si aici.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s