Entourage la final

Saptamna aceasta s-a terminat si Entourage, unul dintre putinele seriale care au reusit sa imi mentina viu interesul pe parcursul a 8!!! sezoane. Aseara m-am despartit de gasca nebuna de la Hollywood si in timp ce pe ecran se derulau creditele de final insotite de melodia “Going to California” a celor de la Led Zeppelin, nu puteam sa ma gandesc decat la cate s-au schimbat de cand am inceput sa urmaresc serialul asta…

Mi-a placut cum s-a pus punct povestii, cu baietii care au facut o ultima demonstratie despre ceea ce inseamna prietenia adevarata. Nu prea am inteles ce a fost cu insertul acela de dupa partea de credits, cand Ari fericit alaturi de Mrs. Ari in Florenta primeste un telefon in care i se face o oferta de job mai mult decat interesanta…oare urmeaza un spin-off cu el drept personaj principal? Eu m-as uita!😀

Leave a Reply

