O idee misto – KLM Live Reply

Departamentele de relatii cu clientii ale companiilor se vor schimba substantial in anii care urmeaza…nu o spun eu, o spun specialistii care se bazeaza pe adoptarea Social Media de catre organizatii la o scala din ce in ce mai mare.

Fiind mereu atenti la tot ce este nou, olandezii de la KLM au facut un pas inainte si au pus la cale un experiment pentru a arata cat de importanti sunt pentru ei clientii care ii contacteaza via Social Media. Astfel s-a nascut KLM Live Reply, o idee pusa in practica cu ajutorul a 140 de angajati ai companiei care timp de 12 ore au raspuns tweeturilor si posturilor primite prin intermediul canalelor sociale. Iata o companie care chiar “does the talk and walks the walk”😛 Au rezultat o serie de “human tweets” si video-ul de mai jos (din pacate este un pic cam slow, ar fi mers montat pe fast-forward).

via Adverblog.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s