Campanie Ford – Be conscious. Disconnect

Astazi mi-a luat ochii campania de CSR derulata de catre cei de la Ford in Brazilia. Au apelat la agentia M&J pentru a atrage atentia asupra pericolului reprezentat de verificarea mailului si a conturilor de pe retelele sociale in timp ce conducem. Rezultatul il puteti vedea mai jos (very nice Art Direction if you ask me😛 ).

Cu alte cuvinte, Ford pune pe masa o problema foarte actuala ce poate fi asociata implicit produselor sale si investeste in campanii de responsabilizare a soferilor. Din pacate trebuie sa recunosc ca si eu mai “pacatuiesc” la volan verificand respectivele surse dar incerc sa ma las! Pe cuvant ca da! Hai, cine se mai simte cu musca pe caciula? Hoinaru?😛

Din cate am citit, cei de la Ford sunt in cursul de lansare a unei aplicatii pt computerul de bord care iti citeste mesajele text primite pe telefonul mobil astfel incat sa nu mai fi distras in timpul condusului. Now that’s useful!! Bineinteles ar fi si mai bine daca ai avea si posibilitatea de a dicta mesajul pe care vrei sa il trimiti ca raspuns…dar presupun ca si acest aspect se va rezolva in curand. Doar o avem deja pe Siri, nu?😛

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s