In Australia se personalizeza sticlele de Coca Cola

Din seria “azi am dat peste campania asta si mi-a placut”…pam pam ultima campanie lansata de Coca Cola in Australia, “Share a Coke”! Producatorul de bauturi carbogazoase a investit in crearea ambalajului pentru 150 tipuri de sticle personalizate cu cele mai des intalnite nume de australieni: Jess, Sam, Edward, Matt, Kevin, Kate, etc renuntand la logo-ul sau obisnuit. Ideea campaniei care a plecat de la rolul important pe care il are de fapt consumatorul, le-a apartinut celor de la Ogilvy & Mather Sidney.

Partea si mai misto (cea digitala, cum altfel?) vine cu aplicatia de FB care poate fi gasita aici si prin intermediul careia utilizatorii isi pot personaliza propria sticla pe care o pot trimite ulterior prietenilor. Everybody can share a Coke! Virtual, bineinteles🙂 Mi se pare o miscare curajoasa pentru o companie atat de mare precum Cola sa renunte la brandingul obisnuit de pe produsele sale pentru a-i face pe consumatori sa se simta importanti. Oare cum au reactionat oamenii de la Marketing cand au auzit prima oara propunerea? Cola Andreea…hmmm, not bad😛

Mai multe detalii despre campanie aici si aici.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s