Si am mai facut un sertar

Final de an, prilej de reflectii cotidiene si visare melancolica. Nu cred ca exista om care in perioada asta sa nu isi faca in cap, macar rapid si superficial in timp ce sta la culoarea rosie a semaforului, o lista a evenimentelor care l-au marcat in anul care se termina. Dupa succinta listare urmeaza deja clasica impartire: albe/negre, plusuri/minusuri, bune/rele, tot aia. Si la final o aritmetica simpla in urma careia afla culoarea etichetei pe care o va lipi mental pe sertarul anului care trece. La mine, treaba sta cam asa:

Bile albe – in 2011 mi-a placut:

– ca am avut curajul sa fac ceva atunci cand mi-am dat seama ca aveam nevoie de o schimbare. Sunt un pic trista cand vad ca multa lume in jurul meu isi doreste schimbari mai mari sau mai mici in viata dar nu fac nimic in sensul asta.
– ca am ajuns si la B’estfest si la SummerWell, ca i-am ascultat din nou live pe cei de la Parov Stelar si am vazut ce magie pot face cei de la Morcheeba cand au la dispozitie o scena si niste microfoane.
– ca am adaugat un nou “pin” pe harta tarilor din lumea asta larga in care am fost. Cele cateva zile petrecute cu “doctorii” (aka the Happy Med School Students United) in Croatia au fost cea mai frumoasa si azurie vacanta de vara din ultimii ani.
– ca am asistat live, de la fata locului, din inaltul tribunelor din O2 Arena din Londra, la un meci Roger Federer – Rafael Nadal. Ca fan al tenisului, acum pot muri linistita, nu conteaza ca a durat doar o ora :))
– ca am deschis bine ochii si am vazut ca persoana pe care o cautam era chiar langa mine. Ce cliseu, nu?😛

Bile negre – aka Cu ce am dat-o in bara in 2011:

– am ajuns putin spre aproape deloc la facultate si am avut primele 3 restante din viata mea. Traumatic! Rezolutia #1 pt 2012 este cu siguranta: termina Masterul!!!!
– am pierdut pentru prima oara un obiect personal “valoros”. Bye-bye my trustfull Blackberry, uitat pe pervazul unei patiserii si gasit de un norocos caruia ma abtin sa ii urez de bine pt 2012. Aproape am comis-o din nou la finalul anului, uitand alt telefon pe canapelele din Starbucks Plaza. Noroc ca acolo lucreaza baieti draguti care au mila de cafegii aiurite ca mine.
– am dat multi, prea multi bani statului roman, “neasigurand un spatiu de minim 1 m pentru pietoni pe trotuar”. A durut tare prima oara, a durut si mai tare a doua oara!
– am ratat concertul Bon Jovi asa cum anul trecut am ratat AC/DC si in trecut Depeche Mode.😦😦😦

Si cate si mai cate…si albe si negre. Dar, per total, i-am supravietuit si lui 2011!

Leave a Reply

