Turbo-haling. Poate pe viitor

Da, am fost si eu aseara la Turbohalle, alaturi de restul Bucurestiului. Fiecare cu motivul lui de prezenta, eu eram curioasa daca in sfarsit se va face un loc cool de petrecut si in home sweet home Militari, un cartier bogat in blocuri, masini si populatie dar sarac in entertainment.

Trecand peste fiasco-ul evenimentului de deschidere de aseara (nu are rost sa insir aici din nou ce vuieste oricum tot internetul), sper sa se tina de treaba baietii si sa organizeze cat mai multe evenimente. Bineinteles, inainte de urmatorul, ar trebui sa rezolve totusi niste chestii esentiale legate de acces, ventilatie si conducte. Macar acum stiu la ce mai au de lucrat. :))

P.S: Evenimentele cu atatea!!! invitatii gratuite (se zvonea ca s-au distribuit cam 2100 de invitatii duble…deci din start puteau intra 4200 de oameni) nu au cum sa iasa niciodata bine. Simple math. Ah si bineinteles, depinde si cu ce asteptari pleci de acasa😛 Noi am ajuns la 3, am intrat lejer, nu ne-am udat la picioare, ne-am zbantuit pe Modeselektor, am baut o bere, ne-am simtit ok. Asta e, mai exista si exceptii🙂

P.P.S: Toti oamenii astia care se bat acum cu pumnul in piept ca ei nu mai calca acolo se vor intoarce la primul eveniment la care va pune muzica cineva misto (as fi zis Apparat, dar vad ca tocmai au schimbat pe pagina eventului de FB locatia din Turbohalle in Atelierul de Productie). Cei care nu ies de obicei si au facut o exceptie aseara pentru ca aveau invitatie moka s-ar putea, intradevar, sa nu se mai intoarca.😛

Leave a Reply

