Asa ca de Paste

– a plouat si ploua si plouat cu mici pauze de soare si curcubee. Plec la plimbare, sa simt mirosul de primavara printre picaturile de apa…dar mai intai sa gasesc umbrela.

– au inflorit lalele dungate din gradina, inca le astept pe cele galbene iar corcodusul mare de langa poarta nu mai e ce era pe vremuri. Batranetea asta…

– sora-mea a pictat ouale cu oja si le-a pus stickere sclipicioase (WTF?!?!) Refuz sa le pozez, dar pai sa le mananc.

– spre nemultumirea mea, in ciuda numarului ridicat de femei pe metrul patrat din familia extinsa Sofrone, doar 1 bucata matusa si-a dedicat timpul pentru cozonac home-made😦

– nu am mancat oua fierte, doar oua Kinder. Am castigat insa niste “battle-uri virtuale”. Se pune?

– mi-a luat mama o cana noua. Cam urata si cliseista, cu zodia mea, dar nah, e noua mea cana, inca o piesa la marea colectie. Ideea zilei – dupa 730depicioare, imi fac un Tumblr doar cu cani. Sa nu uit!

– nu am primit nici un mesaj cu “Fie ca…” pe tel si nici nu am fost taguita pe FB in poze cu oua si iepurasi. Unde ne-au disparut manierele de sarbatori?

– am avut timp sa ma organizez un pic virtual – asa ca au aparut: folderul de bookmarkuri “din Bucuresti” acum available on any computer datorita Chrome sign-in si Watchlist-ul de filme de pe IMDB. Inca nu am gasit o solutie pentru muzica, e impartita in atatea zari…ne mai gandim.

Leave a Reply

