De ce suntem obsedati de schimbare?

In seara asta am avut un mic atac de panica ca reactie naturala la schimbarile continue care ma lovesc de pe toate fronturile. Asediu! Ele se intampla de deja de ceva timp doar ca parca azi le-am vazut mai clar in ochii bunicii cand am ajuns acasa de la birou si o cafea tarzie si m-a rugat sa ii fac un ceai. O banalitate la o adica dar nu stiu de ce l-am simtit ca pe un moment d’ala in care vroiam sa se opresca lumea din invartit si sa ramana totul asa cum este in acest moment. La naiba, stiu ca suna asa superflu, dar de ce trebuie sa se schimbe atatea? Si de ce lumea a devenit obsedata de cautarea “the next best thing”? De fapt nu a devenit ea acum, era dintotdeauna doar ca nu ma afecta pe mine. In bubble-ul meu nu patrundeau acum vreo 2 ani atatea chestii noi care sa imi ceara atentia si energia. Eforturile se dozau in alte directii care abia acum imi dau seama cat erau de light.

Postul asta trebuia sa fie de fapt despre zgura albastra de la turneul lui Tiriac de la Madrid si se vroia o revolta impotriva lucrurilor schimbate doar de dragul marketingului si a banilor. Nu mi-a iesit. Argh, Tiriac lasa tenisul asa cum este, ai destui bani pentru 3 generatii de printisori!!!

P.S: Un articol bun pe subiect la baietii de la treizecizero aici. Imi place ce fac oamenii cu site-ul asta, chiar sper sa se tina de treaba.🙂 Iar acum ca tot mi-am gasit timp sa scriu si pe blog as face bine sa scriu si pentru disertatie ca sa nu imi schimb si statutul de student care nu pica.

Leave a Reply

