La înălțime

În ultima vreme am făcut o pasiune pentru înălțimi urbane. Caut necontenit terase și alte locuri de pierzanie care se află cât mai sus și de unde mă pot uita doar la părțile bune ale Bucureștiului. Din păcate, oferta nu este așa de mare și nu prea înțeleg de ce. Mai sunt mulți ca mine.😛

Top 5:

1. Luna Lounge Bar – am știut că o să-mi placă încă de când am pășit in liftul care te duce la etajul 15. Ajungi sus, te aproprii de geamul de sticlă și nu poți decât să te entuziasmezi și să le faci cu mâna oamenilor de jos care nu te văd. Am fost prima oară acolo când am sărbătorit terminarea Masterului. I-am făcut cu mâna și ASE-ului. Bye-bye! Păcat de siteul lor, arată groaznic.

2. Embassy 18 – s-au extins pe perioada verii și au făcut o terasă acoperită în continuarea restaurantului. Au prăjituri bune, chelneri simpatici iar meniul de băuturi e foarte decent, chiar dacă uitandu-te în jur te aștepți la scumpăciuni.

3. View-ul de pe dealul Filaretului din parcul Carol, acolo unde e și monumentul Eroului Necunoscut

4. Când e deschis Arcul de Triumf trebuie profitat! Bineînțeles, trebuie făcută abstracție de gloata de gălăgioși care brusc doresc să se culturalizeze, dar e așa fain că poți vedea circular toate bulevardele.

5. Mai nou am descoperit (mersi Metropotam), terasa Zoom Out din zona spitalului Colțea.  E de mers pe înserat, când apune soarele și lasă raze pe clădirile din centrul vechi.

Avem un nou target, restaurantul/barul de la ultimul etaj al Intercontinentalului dar nu am găsit nici o informație despre el pe siteul oficial. S-o fi închis sau nu a existat niciodată? Cu această ocazie să deplângem și închiderea La Motoare cauzată de renovarea Teatrului Național. Oare va mai reveni la viață după finalizarea lucrărilor? Părerile sunt împărțite dar eu îmi păstrez optimismul.

P.S Se vede mișto și din turnul Vodafone de la Charles de Gaulle. S-ar vedea și mai mișto dacă nu s-ar merge acolo doar din work-related reasons.

Leave a Reply

