Ne conectăm la Flushing Meadows

Incepe US Open-ul, ediția 2012 asa că din aceasta noapte avem motiv sa deschidem televizorul (pe Eurosport mai exact, nu cumva să nimeriți pe dubioseniile inutile de canale românesti de sport).

Ca de obicei, băieții de la treizecizero fac treabă bună cu reportaje si stiri la cald. La ei am citit că Wilander îl dă pe Murray drept castigător anul asta si că după victoria de la Jocurile Olimpice lumea se uită cu alți ochi la el. Din punctul meu de vedere, cu tot respectul pentru Jocurile Olimpice, turneul de tenis este…fâs! M-ar bucura să îl văd pe Murray în finală (câstigător nici nu mai zic) dar mi se pare cam far-fetched.

Eu o să îl țin pe Djokovic sub observare, sunt curioasă să văd cum se descurcă sub presiune. Si-a pierdut din momentum, Federer s-a întors în fruntea clasamentului si nu dă semne că si-ar dori să stea mai mult pe acasă cu copiii. Nadal e absent asa că astept surpriza din plutonul: Tsonga-Berdych-Del Potro-Isner. Ah, si poate niste răbufniri de orgoliu de la Roddick, Fish si Wawrinka. Am chef de un pariu tâmpit. N-am mai pus bani la pariuri de la RG din 2008, dar ar merge unul acum de amuzament. Sau mai bine îl pun pe Vlad să se ocupe, tot are el mână bună.

Bonus: video cu Marat Safin despre câstigarea finalei la US Open din 2000 contra lui Pete Sampras. Accentul!!!😡

Leave a Reply

