Mai tăiem un vis de pe listă

Stau acum și ma uit la filmulețe pe youtube să retrăiesc puțin din concertul RHCP de aseară! Wow, băieți, vă așteptam din liceu. Totuși, am o vagă impresie că așteptarea asta nu a facut momentul cu nimic mai putin special. Explozia de fericire de pe Californication, Scar Tissue și Under the Bridge cred că a fost la fel de intensă pe cât ar fi fost și la 16 ani. De fapt acum poate a fost și mai și, pentru că odată cu timpul și diversele experiențe personale, melodiile parcă capătă o altă însemnătate.

Incă exultă sufletul în mine cand mă uit la filmuletul asta cu Under the Bridge. Am fost și eu acolo, am cântat și eu alături de ei și am simțit versurile și acordurile muzicii deep down. Ah, iar mi s-a făcut pielea de găină. In final, it’s all about: “Love, Peace and Power of Understanding”, așa cum a zis și Flea la finalul concertului.

O recenzie mai pe bune găsiți la Metropotam, aici. Hihi, tot acolo poza cu Pinku în primul rand, așa cum ne-a obișnuit.

Leave a Reply

