Tre sa ne redresam

Zilele astea ma bantuie un puternic sentiment ca nu mai sunt in control a nimic. Totul se intampla asa cum vor ceilalti si nu asa cum vreau eu. Parca deciziile mele nu mai sunt ale mele. Nu se mai intampla chestii pentru ca asa imi doresc eu. Se intampla si atata. Deadlineuri, obligatii si multa grija si consideratie pentru sentimentele si parerile celorlati.

Sunt o frunza uscata in bataia vantului rece de toamna. Trebuie sa redevin un copac.

One thought on “Tre sa ne redresam

Leave a Reply

